لیمو

آشپزی و فشن

لیمو

آشپزی و فشن

قهوه فرانسوی نوعی قهوه ایرلندی

قهوه فرانسوی نوعی از قهوه ایرلندی است. گفته می شود که ترکیب دوم برای اولین بار در دهه 1930 در فرودگاه فوینز ایرلند ارائه شده است. مسافران سپس در یک پرواز فرا اقیانوس اطلس توقف کردند و در حالی که یخ زده بودند، یک نوشیدنی گرم خواستند. به این ترتیب دستور تهیه قهوه ایرلندی بر اساس ویسکی ایرلندی ، قهوه بلند، شربت قند ساده و خامه مایع زده شده ایجاد شد.

اما پس از آن، کوکتل قهوه فرانسوی از چه چیزی ساخته شده است؟ دقیقاً همان مواد، با این تفاوت که ویسکی با کنیاک ، یک برندی انگور معروف از منطقه کنیاک... در فرانسه، جایگزین شده است . قهوه فرانسوی که کافه کنیاک نیز نامیده می شود، در حال حاضر در سراسر جهان نوشیده می شود.

  

قهوه فرانسه

درست کردن قهوه فرانسه با دستگاه قهوه ساز

به راحتی آب خوردن با این دستگاه فرانسه خودتون رو درست کنید.

در اینجا شما عزیزان رو با اجزای مختلف دستگاه آشنا می کنم، دستگاه قهوه ساز برقی شامل یک قوری، یک محفظه برای پودر قهوه که در بالای قوری قرار گرقته و یک محفظه آب پشت محفظه پودر قهوه قرار دارد.

همچنین بخوانید : انواع قهوه

برای استفاده ازدستگاه قهوه ساز برقی ابتدا آب را در محفظه مخصوص و قهوه هم به همین صورت داخل محفظه خودش میریزیم و دکمه پاور را روشن می کنیم. بعد ازچند ثانیه قهوه داخل قوری میریزد و آماده سرو است.

شما میتونید برای طعم بهتر از چوب دارچین پودر کاکائو و عسل یا سیروپ وانیل در هنگام دم کردن استفاده کنید.

 

دستور تهیه قهوه فرانسوی

دستور پخت قهوه فرانسوی که در اینجا ارائه می دهیم به یک دستگاه قهوه ساز برای تهیه قهوه طولانی شما نیاز دارد. از طرف دیگر، برای زدن خامه مایع خود با همزن برقی ، لازم نیست شیکر داشته باشید. با این حال هرگز از خامه فرم گرفته صنعتی استفاده نکنید!

طرز تهیه یک کوکتل قهوه فرانسوی به این صورت است: در لیوان یا لیوان شراب گرم شده خود ، براندی، شربت قند ساده و سپس قهوه بلند داغ بریزید. تنها کاری که باید انجام دهید این است که خامه مایع زده شده را با یک قاشق (در حالت ایده آل یک قاشق میله ای) روی سطح مخلوط بمالید. خودشه !

همچنین می توانید به جای خامه فرم گرفته، یک قاشق بستنی وانیلی، یک قهوه یخی فرانسوی را با ریختن داخل لیوان خود تهیه کنید. البته مراقب باشید، کالری این قهوه وانیلی فرانسوی بیشتر از یک کوکتل کلاسیک قهوه فرانسوی است.

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد